Ja, alla oljor och reservdelar som vi använder är av samma kvalité som original eller högre.
Ja, vi har i dagsläget tillgång till bl.a följande biltillverkares digitala servicehistorik:
Nej, då vi alltid följer tillverkarnas anvisningar och utför ett fackmannasmässigt korrekt arbete fortsätter din nybilsgaranti att gälla.
Självklart får du alltid en stämpel i serviceboken/DSR samt eventuell serviceindikator nollställd.
Ja, fråga oss när du bokar tid så får du instruktioner.
Skulle du behöva lämna in bilen utanför våra öppettider och utan förbokad tid, kontakta då Assistanstjänsts jourtel: 08-226 226 för mer information.
Kontakta Assistanstjänsts jourtel: 08-226 226 så får du bärgningshjälp dygnet runt.
För att få en offert på reparation av er bil kan ni skicka en offertförfrågan genom att klicka här.
För att få en offert på service av er bil kan ni skicka en offertförfrågan genom att klicka här.